Przez lata widziałam tak wiele zdjęć balonów na ogrzane powietrze w Kapadocji (Turcja), ale nigdy nie wyobrażałam sobie, że pewnego dnia będę mogła je zobaczyć osobiście. Oglądanie balonów na ogrzane powietrze o wschodzie słońca było jedną z najbardziej magicznych rzeczy, jakich doświadczyłam. Sam widok zachodzącego słońca nad miastem jest tak piękną sceną, a potem dodaje sto balonów latających unoszących się na niebie … to po prostu nierealne.

Hotel Museum był na tyle miły, że pozwolił nam oglądać i robić zdjęcia balonów na ogrzane powietrze z ich posiadłości i nie mieliśmy pojęcia, jak doskonałe było to miejsce, dopóki tam nie dotarliśmy. Są stoły, aby cieszyć się kawą lub śniadaniem i basenem, jeśli chcesz wziąć poranną kąpiel. Zatrzymaliśmy się w hotelu Argo w Kapadocji, który znajduje się zaledwie kilka minut od hotelu Museum, a także ma wspaniały widok na balony na ogrzane powietrze. W rzeczywistości, rano wyruszaliśmy na lotnisko, wyszliśmy na zewnątrz naszego pokoju i balony unoszące się nad nami!

Udaliśmy się na przejażdżkę balonem rano, zanim zastrzeliliśmy je w hotelu Museum, więc wiedzieliśmy, że wystartowali około 5:30.

Mieliśmy o 4:00 pobudkę i przyjechaliśmy do hotelu w muzeum około godziny 5:15 i było tak fajnie, widząc wszystkie balony wysadzane przed startem jeden po drugim. Balony latają tylko przez około godzinę, więc musisz wcześnie się obudzić, aby uzyskać całe wrażenia z oglądania!

Nosiłam tą wspaniałą sukienkę z hurtowni sukienek sosimply.pl i uwielbiam plecaki i lekką tkaninę. Jest również w 5 innych kolorach i zdecydowanie spoglądam również na ten jasnobrązowy 🙂 Zawsze pakuję sukienki z SoSimply na moje wycieczki, ponieważ mają taki słodki wybór!